vineri, 21 noiembrie 2014

Satisfactiile aduse de sport.





Am sa continui postarea “ Primele concluzii valoroase”, cu un subiect foarte interesant pentru mine, si anume: satisfactiile pe care le avem ca urmare a activitatilor sportive.

 “Ce ne apropie? interesul comun, dragostea, nevoia de comunicare, mentalitati asemanatoare, etc.
Pt toti cei ce fac sport vreau sa transmit un mesaj: competitia e buna atata timp cat e constructiva, cat aduce armonie, sanatate, ajuta oameni sa se descopere, sa lege noi prietenii, sa ajute pe unii sa se bucure de experienta celorlelti, etc
Cred ca un campion adevarat nu este acela care e pe primul loc, ci acela care se straduieste sa faca totul cat mai corect, sa fie sanatos, sa aiba respect pt ceea ce fac ceilalti, si cel mai important sa iubeasca neconditionat ceea ce face!
Atata timp cat pot sa impartasesc celorlati din experienta mea, negresit ceea ce eu iubesc va merge mai departe.
Degeaba sunt pe primul loc daca nimeni nu ma aprecieaza sincer!!!”
Asta scriam pe FB, cu mai bine de 2 luni in urma, inainte ded a avea discutiile cu prietenii mei - Mirela, Sorin, Alex, Ioan, Catalin, Ion.

Am remarcat ca toti prietenii mei sportivi, nu sunt materialisti, sunt prietenosi, deschisi, discuta cu drag despre sport, copii, alimentatie, etc.

Cand l-am intrebat pe Catalin Sendroiu: “Ce satisfactii ai ca urmare a activitatii sportive?”, el mi-a raspuns: “Cand cineva (un client) ma apreciaza, sunt multumit! Apoi sanatate si posibilitatea de a intra in contact cu multi oameni.”

La Ioan Olteanu am remarcat cat de implicat si satisfacut este atunci cand face sport. E dependent de sport, in ciuda varstei – 65 ani – merge la sala 5 zile/ saptamana. E bucuros ca are o sanatate demna de invidiat, interactioneaza cu tineri, merge la competitii si le si castiga!

“Fiind fondatorul grupului Bar-Dogs si dedicandu-ma de la inceput miscarii Street Workout, prefer antrenamentele de grup. Asa ma simt motivat si simt ca-i motivez si pe ceilalti.” Asta mi-a spus Sorin Toma, confirmandu-mi inca o data ca este fericit sa aiba oameni in jurul sau, cu care sa schimbe experiente si trairi, in timp ce se antreneaza.

Ca sa concluzionez, spun raspicat ca satisfactiile aduse de sport sunt diferite de cele materiale. Prin sport ne mentinem sanatosi (atata timp cat nu exageram), socializam, eliminam endorfine, invatam sa facem exercitii noi, sa mancam mai bine, devenim mai rezistenti, mai puternici si mai rapizi. Invatam sa-i respectam pe ceilalti, sa respectam reguli cand mergem la competitii, sa avem o viata ordonata, bazata pe o dieta sanatoasa, program de odihna organizat si mai ales sa traim printre oameni!

Daca fizic imbatranim, spiritul poate ramane mereu tanar!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu