luni, 3 noiembrie 2014

Dialog cu Sorin Toma - campion national Street Workout 2014



Dupa interviul cu Mirela Pasca, campioana la gimnastica, azi am sa discut cu un tanar plin de energie, campion national in 2014 la Street Workout si reprezentant al Romaniei la campionatele mondiale de Street Workout, de anul acesta, desfasurate in Rusia.

Pot sa-l descriu pe Sorin astfel: un tanar simpatic care te cucereste cu zambetul lui. La cei 20 ani ai sai, are o masa musculara demna de invidiat si o forta pe masura. L-am cunoscut in parc, facea exercitii pe care-trebuie sa recunosc - nu le mai vazusem decat la gimnastica sau la circ.



Tati-gateste: Sorin te rog frumos sa-mi spui cate ceva despre tine. Cand te-ai apucat de sport?

Sorin: Am fost un copil plin de energie si am cautat s-o canalizez spre sport. Am inceput de copil cu sporturi de contact – Kickbox si Muay Thai. La varsta de 13 ani am fost atras de salile de fitness, apoi din dorinta de a face mai multa miscare m-am indreptat catre miscarea Parkour. Am avut o accidentare darn in 2011 m-am dedicat in totalitate miscarii Street Workout, fiind atras de sportul extrem. Am infiintat grupul de Street Workout “Bar-Dogs”.

TG: Cat de des te antenezi?

S: O vorba spune: “Ce e mult strica, ce e putin nu ajunge!” Ma antrenez 2 ore /zi, 4-5 zile /saptamana.Nu recomand mai mult!

TG: Preferi antrenamentele individuale sau de grup?

S: Fiind fondatorul grupului Bar-Dogs si dedicandu-ma de la inceput miscarii Street Workout, prefer antrenamentele de grup. Asa ma simt motivat si simt ca-i motivez si pe ceilalti.

TG: In SW antrenamentele sunt la intensitate maxima?

S: Da! 90-95% e forta bruta.

TG: De ce tinerii din zilele noastre ar alege SW si nu jocurile pe calculator?

S: De 4 ani lupt sa schimb mentalitate de a fi dependent de calculator, adica sedentar, sau a fi dependent de sali aglomerate si marketing. Consider ca miscarea in aer liber este cheia unui antrenament sanatos,elibereaza spiritul.

TG: Daca ai avea propria ta sala de sport si cereri pentru antrenamente personale de fitness, ai refuza?

S: NU! In acelasi timp as scoate in evidenta si alternativa miscarii in aer liber, in care cred cu tarie!

TG: Folosesti suplimente?

S: Am luat suplimente si inca mai iau. Recunosc ca in trecut luam mai mult decat era necesar.

TG: Esti impotriva culturismului?

S: NU! Am practicat culturism. Vreau insa sa precizez ca exercitiile cu propria greutate corporala aduc un echilibru perfect intre volumul muscular, densitatea acestuia si forta.

TG: Cat de importante sunt odihna si alimentatia pentru tine?

S: Pe primul loc e alimentatia, apoi odihna, motivatia iar pe ultimul loc sunt suplimentele.

TG: Ce fel de alimentatie preferi?

S: Mananc ca un culturist.

TG: Poti sa-mi dai exemple de un mic dejun si o cina?

S: Dimineata mananc 3 oua, cereale cu lapte – cornflex. Seara mananc carne slaba, peste slab, lactate degresate si toate acestea le combin cu legume.

TG: Ce sfat ai pt cei ce vor sa practice SW-ul?

S: Sfatul meu pentru ei: sa aiba rabdare, dupa o perioada vor fi uimiti de ceea ce vor reusi sa faca, iar satisfactia va fi fara margini.

Sorin a incheiat cu acesta fraza dialogul nostru, lasandu-ma sa inteleg ca elementele din SW sunt realizabile, trebuie doar antrenament si rabdare.


Un comentariu:

  1. Sunteți un exemplu pentru societate,campioni amândoi,vă felicit!
    ''Motivația aduce mișcare,mișcarea aduce viață.''-Ovidiu Kerekes

    RăspundețiȘtergere