joi, 27 noiembrie 2014

Exercitiu triceps cu lanturile



Am prezentat cum fac cu sistemul meu din lanturi un anumit exercitiu pt spate, un alt exercitiu pt abdomen, apoi pt biceps si azi am sa prezint cum fac triceps.

Nu recomand acest exercitiu incepatorilor si celor care au probleme cu saptele, deoarece e un exercitiu complex, care necesita experienta, o anumita pozitie a intregului corp si forta suficienta a tricepsului.

Nu am sa fac o descriere foarte lunga a acestui exercitiu, deoarece se va vedea cum il execut din clipul de mai jos. Incerc sa-mi pastrez corpul cat mai dreapt cu putinta, sprijinit in varfurile picioarelor, mainile le pozitionez deasupra capului, cu coatele drepte 


si din aceasta pozitie incep sa indoi coatele. Cand acestea au ajuns aproape de ceafa, imping podurile palmelor in fata revenind la pozitia din care am plecat.


Pe tot parcursul executarii acestui exercitiu, controlez coatele, pozitia corpului si miscarea. Coatele nu trebuie sa le trag cu spatele, ca la tractiuni, iar miscarea trebuie sa fie cat mai cursiva, adica fara smucituri.

Asa cum se observa, exercitiul pt triceps la sistemul meu cu lanturi, implica abdomenul, lombarii, umerii si spatele.

Pt exercitiu acesta fac 5-6 serii de 8-10 repetari, cu pauze de cel mult un minut.

Cand execut acest exercitiu, manerele lanturilor sunt pozitionate la @ 40 cm distanta fata de sol.

Dificultatea creste direct proportional cu nivelul inaltimii de la care execut miscarea. Cu cat ma pozitionez mai jos, cu atat este mai greu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu