luni, 24 noiembrie 2014

Radu Valahu Georgescu - un urias cu suflet urias!




Sambata aceasta am fost la un concurs de skandenberg - Cupa White Tiger Gym la Skandenberg, unde invitat de onoare a fost Radu Valahu Georgescu.

Dupa ce am avut placerea sa intru in mediul de antrenament al lui Alex Burebista, curiozitatea m-a ispitit sa iau parte  la un concurs de gen.

Pe Radu il cunosc din liceu. Imi aduc aminte ca amandoi faceam sport, iar el era asa de prins de acest lucru, ca nu mai era surprinzator, sa-l vezi in pauze cum mergea in maini prin curtea liceului. L-am mai intalnit in diferite ocazii, dar niciodata in mediul lui specific, la un concurs de skandenberg.

Chiar si de aceasta data, ca si cu alte ocazii am remarcat ca Radu e un luptator neobosit impotriva sportului ”murdar”. Pur si simplu se infurie cumplit, cand  aude de seroizi si ca sunt folositi in skandenberg. E extrem de critic si neinduplecat, stiind ca nu se poate rezolva acest fenomen.

Cu Radu nu am putut discuta pe indelete despre dieta sau alte subiecte. Pur si simplu el era peste tot. Toti il intrebau cate ceva, faceau poze cu el, incercau sa-l puna la skandenberg, bineinteles fara izbanda.

Mi-a relatat ca este bun prieten cu Ionut Pitbull Atodiresei (dar cu cine nu e Radu bun prieten, el deschide orice usa), care se antreneaza in sala White Tiger Gym si intr-o zi imi va face cunostinta cu acesta.

Ca tot spuneam ca Radu e prieten cu foarte multa lume, acum cativa ani, el m-a ajutat sa gasesc o sala de fitness, unde am facut antrenorat.

Pe langa faptul ca am mai stat de vorba (pe apucate) cu Radu, am vazut si multa ambitie, testosteron, adrenalina, bucurie la cei ce aveau rezultate bune, vointa si detarminare la cei ce vor sa progreseze spre locuri de top.

Consecventa cu care Radu face skandenberg este un exemplu extraordinar!

L-am intrebat: Daca ar fi sa schimbi sportul cu un alt domeniu in care sa faci multi bani, ai face-o?
Radu: Niciodata!

In alta ordine de idei, am facut cunostinta cu un om extraordinar, caruia ii voi dedica un articol special cat de curand. Numele lui este Gabriel Ban, care in ciuda dificultatilor financiare, gaseste vointa necesara doborarii unor recorduri.

Ce m-a impresionat la Radu, a fost modul in care s-a purtat cu baiatul meu. A tras o banca chiar aproape de masa de skandenberg, in asa fel incat baiatul meu sa poata vedea meciurile. L-a luat si l-a dus la unul dintre puternicii skandenbergului Sabin Badulescu – care a si castigat competitia la profesionisti. Pustiul meu dorea neaparat sa faca poze cu acesta, dar nu avea curajul sa-l abordeze.

Stiu ca a fost coleg cu mine si este prietenul meu, dar nu exagerez cu nimic, cand afirm ca Radu e un urias cu un suflet urias!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu