marți, 28 octombrie 2014

Exista sport dupa serviciu(job)!!!

 


Exista sport dupa serviciu(job)!!!

Aud de multe ori ca e greu sa te apuci sa mai faci ceva dupa ce te intorci de la munca, seara pe la 18-19:00. Sunt de acord ca e greu, dar nu e imposibil!!!

Am descoperit niste poze mai vechi cu mine, cand munceam 11-12 ore pe zi si dupa aceea ma “infigeam” pur si simplu in sala de sport – una mica, imbacsita si prost echipata - si nu ma lasam dus de acolo, pana nu-mi faceam antrenamantul complet. Recunosc ca nu stateam mai mut de o ora, dar si asa aveam niste rezultate notabile, decat daca nu m-as fi dus de loc la sala.


Stiu sigur, ca nu sunt singurul care face asta si chiar am cunoscut exemple demne de tot respectul. Era un tip care venea la sala zilnic dupa munca. Imi spunea ca doarme o ora si apoi vine sa faca miscare. Un altul venea mereu, cu 3 sferturi de ora inainte de inchiderea Sali si se scuza, ca ma tinea pe langa el, eu fiind responsabil cu inchiderea salii. Alt exemplu ar putea fi un prieten, care a ales varianta sa se mute la o sala care inchidea cu o ora mai tarziu, numai sa prinda si el ceva miscare. Exemplele ar putea sa continue…

Sfatul meu este urmatorul – nu trebuie sa cautam scuze!!! Oricat de obosit am impresia ca sunt, ma gandesc la o miscare care imi place si ma apuc de treaba!

Daca vreau sa ma apuc de sport, ma apuc acum!

Daca vreau sa continui sa fac sport, continui acum, nu mai atrziu, nu maine!

Daca vreau sa ma odihnesc, ma odihnesc dupa ce fac sport! Nu ma duc la terasa, sau casc ochii la tv!

Daca am facut o perioada prelungita sport si am inceput sa am rezultate, nu ma pot opri, deoarece nu voi ramane pururea cu acele rezultate, corpul isi schimba permanent  structura – slabim, ne ingrasam, imbatranim, etc.

Motivatia vine in momentul in care vad ca am rezultate, iar rezultatele nu apar daca nu fac nimic!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu