joi, 30 octombrie 2014

Flotari intre inaltatoare





Am prezentat pana acum 2 sisteme facute de mine, care ma ajuta sa fac sport in casa. Primul a fost  “suportul de paralele” , iar al doilea a fost “sistemul de lanturi”.

Azi am sa scriu despre inaltatorele din lemn, pe care impreuna cu un  rucsac vechi si greutati de picioare, le folosesc sa fac flotari intre inaltatore. Aceste flotari sunt mai grele, deoarece ma las mai jos si am gentuta cu greutatile de picioare in spate. Ea cantareste 10 kg.

Cel mai simplu sistem! 


Daca in mod normal fac un anumit numar de flotari fara inaltatoare si greutati, in momentul in care le folosesc, constat ca numarul de flotari se reduce cu 40%.



Sistemul acesta este unul ieftin si la indemana oricui, nu am cheltuit bani decat pe greutatile de picioare(120 Ron, toate 3 perechile), iar ca avantaje, pot spune ca nu ocupa mult spatiu, cat ar ocupa o banca de impins din culcat si o haltera. Un alt avantaj este, ca pot face flotari sau alte exeritii atat acasa cat si in aer liber. Nu am nevoie sa merg la sala.

Sistemul acestea de inaltatoare plus rucsacul plin cu greutati il folosesc si cand lucrez gambe, sau genuflexiuni intr-un picior, dar despre acestea am sa scriu intr-o alta postare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu