vineri, 24 octombrie 2014

Unde fac sport iarna? abdomene si flotari la paralele



De cand incepe timpul frumos, ies in parc si fac exercitii fizice cu greutatea corpului. Cand vine frigul, nu mai am tragere de inima sa fac acest lucru, asa ca am conceput cateva sisteme, care imi permit sa fac sport in casa.

Daca pana acum pe blogul meu, am insistat pe modul cum ma hranesc, cum  ma odihnesc, ce substante sunt importante pentru un sportiv, etc. a venit vremea sa sriu si despre exercitii pe care l-e execut, ce imi este necesar in executia lor si ce muschi sunt implicati in respectivele exercitii.

Azi am sa descriu 3 exercitii pe care le fac la suportul de paralele (conceput si executat aproape 100% de mine),


pe care l-am creat in asa fel incat sa fac si un exercitiu dificil pt abdomene- “dragon flag”. 


Acest exercitiu nu-l recomand celor care au afectiuni ale spatelui si de asemenea nu cred ca trebuie folosit de incepatori, deoarece este un exercitui de o dificultete peste medie. Dragon flag-ul implica foarte mult partea superioara a abdomenului.

Cum execut acest exercitiu? Ma asez pe spate, ma prind cu ambele maine de bara de jos a suportului de paralele( care a fost conceputa special pt acest exercitiu)si ridic corpul cat mai drept posibil, in asa fel incat bazinul sa se ridice in acelasi timp cu picioarele, in asa fel incat sa ajung in pozitia de “lumanare”.

Pe langa flotarile la paralele, sau “dipuri”- cum le spunem prin parc- mai fac abdomene, sprijinandu-ma in maini pe paralele(vertical) si ridicand genunchii spre piept. Acest exercitiu implica mai mult partea inferioara a abdomenului, iar intensitatea lui este scazuta in comparatie cu dragon flag-ul.


Flotarile la paralele sunt un exercitiu complex, pe care de asemenea il recomand celor care au deja putina experienta, si care implica  tricepsul, pieptul si partea frontala a deltoidului. 


Acestea le execut lsandu-ma cat mai mult si ridicandu-ma pana indrept mainile complect, in asa fel incat sa beneficiez de o contractie maxima a muschilor.

Am sa insist mereu in postarile mele pe gradul de dificultate al exercitiului si carei categori de practicanti il recomand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu