miercuri, 15 octombrie 2014

De ce am nevoie de vitamina C?




Azi am sa scriu de ce am nevoie de vitamina C!

In trecut nu se stia ce importanta are vitamina C si oamenii faceau scorbut. In zilele noastre nu se mai vorbeste des de acesta afectiune, in schimb lipsa viataminei C duce la stari de oboseala, scaderea sistemului imunitar si anemie ( anemia severa poate duce la leucemie).

De ce am nevoie de vitamina C?

Corpul uman nu poate face depozite de vitamina C, in schimb pierdem constant vitamina C!

Trebuie sa consumam zilnic, chiar de la prima oara, surse de vitamina C. din informatiile mele stiu ca macesul si catina contin cantitati semnificative de vitamina C. E bine de stiut ca daca alimentele care contin vitamina C sunt supuse la un tratament termic ( gatite), acesta se pierde.

Vitamina C faciliteaza absortia fierului – un mineral important!

Vitamina C este necesara la producerea de colagen, acesta este important pt elasticitatea pielii. Tinand cont de acestea, trag concluzia ca “vergeturile” care apar la sportivi se pot datora in parte si unei deficente de vitamina C.
Vitamina C este necesara la sintetizarea carnitinei (informatia despre carnitina luata de pe http://cesamancam.ro/carnitina.html).

Adultii si adolescentii , din informatiile mele, au nevoie de 60 pana la 100 mg de vitamina C pe zi.

Indemnul meu este- sa consumam vitamina C!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu