luni, 13 octombrie 2014

Despre suplimente si steroizi!










Poza de deasupra este facuta ieri! Este cel mai bun exemplu ca la 42 de ani arat sanatos si in forma!

Nu am nimic impotriva suplimentelor nutritive, dar eu nu folosesc!

Sunt convins ca nu voi folosi niciodata!

“Fac sport de cand ma stiu si nu ma las cat am sa fiu!”

Pot afirma cu tarie ca in fiecare zi descopar lucruri noi in sport si in modul de a ma hrani.

Indemn cu seriozitate toti cititorii mei sa se informeze mai mult despre cum sa fie sanatosi decat ce suplimente sau steroizi sa foloseasca!

Diversitatea suplimentelor este mare si greu de cunoscut in intregimea ei. De aceea eu prefer sa ma informez mai mult despre sport si hrana.

In ceea ce privesc seroizi prefer sa nu ma informez!

Cred cu tarie ca hranindu-ma sanatos si facand sport de cate ori am ocazia, fac exact ceea ce trebuie!

Descopar tot mai des in discutiile pe care le am cu partenerii, colegii, cunostintele mele, care au aceleasi pasiuni, ca nu se informeaza suficient asupra hranei si metodelor corecte de a face sport, de aceea sunt tentati sa apeleze la suplimente si chiar steroizi.

Eu stiu ca 200 gr de branza slaba de vaci contine o cantitate aproape dubla de proteine fata de o portie de suplimente proteice bogate in carbohidrati, iar 400 gr iaurt  o cantitate aproape egala cu una de suplimente.

Daca de maine nu vor mai exista suplimente? Nu mai facem sport?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu