joi, 25 septembrie 2014

Cum scap de calorii!



Ceea ce am scris in postarea “Ce mananc seara?”, este foarte important in evitarea acumularii depozitelor nedorite de grasime. Daca eu as consuma mai multe calorii decat am nevoie sa consum in timpul noptii, surplusul de calorii s-ar transforma in depozite de grasime!

Voi  scrie despre cum pot sa-mi controlez consumul de calorii si metode prin care pot scapa de calorii prin miscare extrasportiva dar si prin hidratare si respiratie.

Am precizat si in prima mea postare “Un corp sculpat prin sport si hrana”, zilnic eu am activitati extrasportive.

Merg aproape zilnic cu metroul, de 4 ori si de fiecare data urc scarile intr-un ritm alert; locuiesc la etajul 4 si chiar si atunci cand vin de la cumparaturi cu cate 15-20 kg incarcat urc tot pe scari; distanta pe care trebuie s-o parcurg de unde locuiesc eu pana in parcul in care ma duc zilnic, este de 25 min, aceasta distanta o parcurg mergand pe jos intr-un ritm usor alert; prefer sa folosesc bicicleta de cate ori am ocazia.

Cand sunt in parc nu caut o banca pe care sa stau  sa mananc seminte si sa casc ochii la ceilalti, ci pur si simplu caut orice prilej de a face miscare: joc tenis, ping pong, basket, etc. sau caut locuri de joaca pt copii, unde pot sa gasesc o bara sa fac tractiuni sau paralele unde sa fac flotari.


Cand gasesc un loc in care am posibilitatea sa fac abdomen sunt foarte fericit.


Am invatat de cand eram copil, de la un antrenor , ca orice fel de miscare care mareste pulsul cu 60%, ajuta eficient la arderea caloriilor.

APA – sursa vietii – o folosesc sa ma hidratez dar si sa scap de calorii. Beau apa rece si in acest mod consum calorii, pt ca organismul este nevoit s-o incalzeasca pana la temperatura de 36 grade. Nu beau apa inainte de masa, in timpul mesei sau dupa masa!

Respiratia cat mai adanca ( trag aer adanc in piept si expir pana ce am impresia ca scot tot aerul din plamani) ajuta de asemenea la arderea caloriilor!!!

Toate aceste sunt metode prin care pot elimina frustarile de natura culinara si ma pot bucura de multa miscare.

De ce spun ca elimin frustarile? Simplu! Pot manca dimineata, la pranz si chiar pana la ora 17 fara mari restrictii. O sa scriu in postari viitoare despre ce mananc dimineate, la pranz si intre mese.

A fost o perioada in care aveam munca de birou, ei bine nu stateam permanent pe scaun,  la fiecare 15 min ma ridicam de pe scaun si faceam ridicari pe varfuri, puneam mainile in sold si ma aplecam in stanga si dreapta  sau pur si simplu lucram stand in picioare!
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu