joi, 26 februarie 2015

Toca Magda: "Exista sport dupa serviciu!"



Discutia cu Magda m-a facut sa-mi intaresc convingerea ca exista sport dupa serviciu!!!

Am sa fac o paranteza in care am sa destainui cateva din activitatile mele sportive, in timp ce eram la serviciu. In tinerete lucram intr-un hotel si de fiecare data cand eram in tura de noapte, rugam un coleg sa-mi deschida sala de sport sa fac antrenament. Era ceva special, ma antrenam ½ ora, doar la lumina semnelor de iesire de urgenta. Cativa ani mai tarziu lucram intr-un alt hotel si dupa program nu plecam acasa, ramaneam in vestiar si faceam flotari si abdomene intre doua banci aflate acolo. Gaseam orice pretext sa fac sport: in pauza de masa… caram echipamente grele, etc.

Paranteza acesta am facut-o pentru ca Magda, la intrebarea mea: ”Ce poti sa-mi spui despre TRX?”, a raspuns: “Febletea mea! L-am iubit la prima vedere! L-am descoperit la Catalin Sendroiu, in parc. A fost bestial! Catalin facea ore de TRX intre 21-22:00, iar eu faceam toate eforturile necesare sa ajung la aceste antrenamente, chiar daca eram obosita sau trebuia sa ma inteleg cu practicantele mele, sa ma lase sa plec mai devreme… trebuia sa ajung neaparat la TRX. Acum am propriul meu TRX, dar pana sa-l procur improvizasem ceva din chingi. Apropos, am vazut ca si tu ti-ai facut ceva din lanturi, chiar si niste paralele din tevi.”

Restul discutie cu Magda a decurs cam asa:

Tati Gateste: Cum ai inceput sa faci sport?
Magda: Parintii m-au dat la inot… la 4-5 ani, am facut asta @ 3 ani, apoi miscarea consta in jocurile copilariei si excursii montane. In liceu am facut la Steaua pregatire fizica, alergare, sarituri, semimaraton pe teren accidentat. Cand am dat examen de admitere la ANEFS, la proba de maiestrie mi-am ales culturismul.

TG: De cand faci antrenorat?
M: Am inceput sa antrenez inca din facultate. Fac si antrenamente personale, dar mai mult de grup, sunt distractive, se nasc exercitii noi si prefer sa fac asta in aer liber.

TG: Ce poti sa-mi spui despre proteine?
M: Eu ma ambitionez sa nu folosesc! Sunt insa de acord ca in sportul de performanta se pot folosi.

TG: Ce alt gen de miscare iti place?
M: Mai nou fac Crossfit, am incercat si street workout, dar este greu!

TG: Ce mananci si cat te odihnesti?
M: Dorm 7 ore/noapte. Dimineata mananc fructe, la pranz mancare calda, iar seara peste sau salata. Nu mai mananc multa carne, imi iau proteinele din surse vegetale: fasole, linte, soia, etc. Reusesc sa iau energie din putin.

TG: Tu antrenezi mult in Fitness?
M: Da. Prefer miscarea care implica mobilitate, viteza, forta si multe elemente noi… toate combinate!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu